Відкрито рух мостом на автомобільній дорозі Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів
03.11.2025
Капітальний ремонт мостового переходу через канал на км 29+110 автомобільної дороги Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів на завершальному етапі. Відкрили рух мостовою спорудою, що відновить стабільну транспортну логістику між громадами у Вишгородському районі Київщини.
На початку повномасштабного вторгнення один із прольотів мостової споруди на дорозі Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів (км 29+110) було зруйновано. Спочатку на мосту забезпечили проїзд, але таке рішення було тимчасовим. Міст потребував капітального ремонту. Для проїзду легкових автомобілів було влаштовано понтонну переправу.
Але з таким потоком та навантаженням тимчасова споруда не справлялася, що призводило до заторів у години пік. Великогабаритний транспорт скеровували об’їзним маршрутом через сусідні села.
У 2022 році було підписано договір, в в 2025 - будівельні роботи фактично розпочалися, і вже сьогодні рух відкрито.
Важливо, що це щоденно необхідне сполучення для багатьох населених пунктів із Києвом: без цього мосту дорога на роботу та додому займала в рази більше часу. Тепер всі учасники дорожнього руху можуть користуватися звичним маршрутом, що значно скоротить час в дорозі.
Відновлення основного мосту триває в межах співпраці з Великобританією — фінансування забезпечується через механізм кредитного залучення, гарантованого британською державною експортно-кредитною агенцією UK Export Finance (UKEF).
Роботи з капітального ремонту виконує Doğuş Grubu. Під час робіт фахівці демонтували пошкоджені конструкції мосту, залізобетонні тротуарні блоки, перильне та бар’єрне огородження. Згодом було відремонтовано та влаштовано нові опори, влаштовано буронабивні палі, фундаменти, стійки, ригелі опор, відновлено ремонтними матеріалами плитні балки прогонових будов та змонтовано нові металеві балки.
Металеві конструкції було виготовлено у Великій Британії.
Також вже забетоновано монолітну залізобетонну плиту, змонтовано тротуари шириною 2,5 м для пішоходів та велосипедистів, підходи по 50 м з обох сторін мосту. Крім того, встановлено нове перильне та бар’єрне огородження. Водовідвід з мосту та проїзної частини підходів організовано в очисні споруди.
Згодом буде завершено решту робіт — влаштування верхнього шару тротуарів та благоустрій.
Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України
Назад в раздел